TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Postępowanie w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego wszczyna się na wniosek osoby ubiegającej się o nadanie stopnia doktora habilitowanego, skierowany do właściwej w danej dyscyplinie rady dyscypliny naukowej Politechniki Wrocławskiej za pośrednictwem Rady Doskonałości Naukowej.
Wniosek obejmuje:
Dokumenty, które należy przedłożyć do Rady Doskonałości Naukowej:
Sposób przygotowania dokumentacji:
Wniosek o wszczęcie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego wraz z załącznikami kandydat przedkłada do Rady Doskonałości Naukowej w 1 egzemplarzu w formie papierowej wraz z kopiami tych dokumentów zapisanymi na informatycznych nośnikach danych – w 2 egzemplarzach (preferowane nośniki danych „pendrive”) ub drogą eektroniczną za pośrednictwem platformy ePUAP.
Na stronie internetowej Rady Doskonałości Naukowej określono wymagania dokumentacyjne wniosków w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego wraz ze wzorami dokumentów oraz opublikowano Poradnik. Postępowania dotyczące nadawania stopnia doktora habilitowanego oraz Poradnik. Recenzje w postępowaniach o awans naukowy.
Wzory uchwał [ .docx ] |
Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »