TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Postępowanie w sprawie nadania tytułu profesora wszczyna się na wniosek osoby, posiadającej stopień naukowy doktora habilitowanego, posiadającej wybitne osiągnięcia krajowe lub zagraniczne i uczestniczącej w pracach zespołów badawczych w ramach projektów i prowadzącej badania naukowe i prace rozwojowe, który dana osoba kieruje do Rady Doskonalości Naukowej
Wymogi dokumentacyjne wraz z wzorami formularzy do pobrania znajdują się na stronie internetowej Rady Doskonałości Naukowej. Rada Doskonałości Naukowej udostepniła również Poradnik wnioskodawcy dotyczący postępowania w sprawie nadania tytułu profesora oraz Poradnik. Recenzje w postępowaniach o awans naukowy
W przypadku wniosku o wszczęcie postępowania w sprawie nadanie tytułu profesora w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych należy złożyć wniosek wraz z pełną dokumentacją również w języku angielskim.
Sposób przygotowania dokumentacji:
Podpis zaufany jest bezpłatnym podpisem elektronicznymy, który można złożyć na poszczególych dokumentach, zapisaych w formacie pdf, poprzez stronę: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany
Zalecane jest, aby poza dokumentem pt.: Dane wnioskodawcy nie podawać danych osobowych, takich jak np. adres zamieszkania, numer PESEL itp.
TRYB POSTĘPOWANIA W SPRAWIE NADANIA TYTUŁU PROFESORA
źródło: https://www.rdn.gov.pl/postepowanie-w-sprawie-nadania-tytulu-profesora.html
Wniosek o wniesienie opłaty za przeprowadzenie postępowania profesorskiego [ .docx ] |
Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »